EN
DİJİTAL FAYDA AĞLARI KURUN
* Çok sayıda kuruma ulaşın
* Çok sayıda kurum size ulaşsın
* Fayda sağlayan rozetler verin
* Rozetlere özel çapraz tanıtımlar, faydalar oluşturun
* Servislerinizi ağınıza kullandırın
* Diğer kurumların servislerini sunun
* Ağınızdaki kurumları anlık olarak paylaşın
Mevcut Klasik Ağlarınızı
Dijital Fayda Ağına Taşıyın
YENİ NESİL İLETİŞİMDE ÇEVRENİZİN TÜMÜ İLE
* Müşterilerinizle
* Çalışanlarınızla
* Sosyal Çevrenizle
* Kanallarınızla
* Üyelerinizle
* Abonelerinizle
* Sağlayıcılarınızla
* 3. Partilerle
Ona ve Ana Özel, Birebir İletişim Başlatın
YENİ NESİL İLETİŞİMİN FARKLILIKLARI
* Kişiye Özel
* Mobil Cihazlara Özel
* Akıllı
* Görsel
* Kolay Kullanılabilirlik
* Farklı Dillerde
* Güvenli
* Ekonomik
ANA ÖZEL İLETİŞİM
* Satış Öncesi
* Satış Sonrası
* Servis Öncesi
* Servis Sonrası
* Rezervasyon
* İletişim Öncesi
* Ürününüze, sitenize, servisinize dokunduğunda
* ve diğer anlarda
ÇOK YÖNLÜ İLETİŞİM
* Sloganlar, Kutlamalar, Davetler, Öneriler
* Bilgi alma formları, dokümanlar
* Çapraz satış, ödeme, satış ve faydalar
* Açıklayıcı bilgiler, kılavuzlar, görseller, videolar,mesajlar
* İletişim kuralının geri dönüş imkanı
Satışları, Hizmet Kalitesini ve Memnuniyeti Artırmak İçin
FARKLI CİHAZ KULLANAN
TÜM KİŞİ VE KURUMLARA ERİŞİN
* iPhone/iPad
* Android
* Windows
* Blackberry
* Java
* WEB
* Dijital TV
* Kiosk
* M2M
* ve diğerleri
İster Kendi Mobil Uygulamanızla,
İster benO ile
işte benO'yum
Lidyalıların parayı icadından bu yana tüketicilerin alışkanlıkları gelişen teknoloji ile değişiyor. İnternetten alışveriş günlük hayatta henüz yerini almışken, artık akıllı cihazlar ile mobil uygulamalardan ürün ya da hizmet satın alınabiliyor. Kurumlar, SMS, elektronik posta ve online reklamlar ile tüketicileriyle iletişime geçmeye çalışıyor. Bununla birlikte, sosyal medyadaki gelişmelere ayak uydurabilmek için markalarını tüketiciler ile etkileşime sokuyor.
Sosyal ağlar ve diğer sistemler ile entegrasyon ihtiyacı, yeni ödeme sistemlerine uyum, QR Kod ve NFC gibi yeni tanıma teknolojilerinin kullanımı, lokasyon bazlı hizmetler ve avantaj uygulamaları tüketicinin bu dönemdeki öncelikli talepleri arasında olduğunu gösteriyor.
Kurumların mevcut ekosistemleri ile iletişiminin korunması ve iyileştirilmesi, yeni müşteri yaratarak sürdürülebilir bir iş modeli kurma isteği, çapraz kanallı ve tekrar pazarlama ihtiyacı kullandıkları sistemlerin teknolojik yeterliliği ve sürekliliği, hızı, güvenliği, sosyalliği ve özgünlüğü ile tüm bu ihtiyaclara karşılık verebilmesi gerekliliği, kurumlara ciddi bir zaman ve yatırım ihtiyacı doğurabiliyor.
Kişiselleştirilmemiş, zamansız, doğru hedef kitle analizi yapılmamış, cihazlarda düzgün görüntülenemeyen, iletişim bilgisinin güncelliği ve doğruluğu belirsiz iletiler günümüzün en büyük iletişim problemi. Bu iletiler kişilere ulaşsa bile, içeriğin okunmaya değer bulunmaması, video, görsel ve uygulamalarla desteklenmemiş olması nedeniyle, kişiler rahatsız oluyor, iletiyi hemen siliyor ve kurumlar istedikleri sonuca ulaşamıyor.
Fayda Servisleri
İşte tüm bu problemlerinize çözüm olabilmesi için benO'yu yarattık. benO'nun benzersiz iş modeli ile, mevcut ekosisteminizi ve sadakat programlarınızı dijital fayda ağına taşıyın. Ağınıza kattığınız kurumların ekosistemine kolayca ve güvenle ulaşın, onlar da size ulaşsın. Kişilerin deneyimlerini dikkate alarak ağınızda onlara özel ve kurumlararası faydalar sağlayın.
İletişim Servisleri
Yeni nesil iletişimde müşterilerinizle, çalışanlarınızla, sosyal ağdaki çevrenizle, kanallarınızla, üyelerinizle, abonelerinizle, sağlayıcılarınızla ve tüm 3. partilerle ona ve ana özel çift yönlü iletişim başlatın.
Kişiye özel, farklı mobil cihazlara uygun, akıllı, görsel, kolay kullanılabilir, farklı dillerde, güvenli ve ekonomik iletiler oluşturun. Kurumunuzun kişilere dokunduğu her ana özel iletişim gerçekleştirin.
Öneriler, avantajlar, bilgi toplayıcı formlar, dokümanlar, kutlamalar, davetler, çapraz satış, ödeme bilgileri, kılavuzlar, görseller, videolar, mesajlar ile çok yönlü iletişim imkanı kazanın.
Çapraz kanallı mimarisi sayesinde, farklı cihazlar kullanan tüm kişi ve kurumlara erişin. İster benO'yla ister kendi uygulamanızla.
ÜYELİK TİPLERİ
Standart
5.000 Puan
12 Ay
Sabit Fiyat Garantili
?
Başlangıç
500 Puan
1 Ay - Ücretsiz
?
Profesyonel
50.000 Puan
12 Ay
Sabit Fiyat Garantili
?
* Fiyatlandırma Kurumsal Üyelik İçin Geçerlidir.
benO Kurumsal
Ercan TURFAN
Kurucu, Corbone Grup
- Finansal servisler, sigorta, kamu, eğitim, sağlık, CRM, bulut bilişim, stratejik yönetim konularınd IT, finansal servisler ve kendi şirketlerinde 25 yıllık iş ve yönetim tecrübesi
- Sıfırdan 7 milyon $ ciroya ulaştırdığı 21 yıllık SFS şirketinin iki ana ortağından biri ve Yönetim Kurulu Başkanı
- Hindistan sigorta şirketine ve birçok sigorta şirketine satılan uçtan uca sigortacılık yazılımlarının ana mimarı
- İlk Türk CRM yazılımlarının ana mimarı
- Sağlık Bakanlığının Deloitte ile birlikte BHSM projesinin koordinatörü
- Harvard Business School Owner & President Management mezunu, yüksek lisans Marmara Ün. Endüstri Mühendisliği, Boğaziçi Ün. Bilgisayar Mühendisliği, Eskişehir Anadolu Lisesi mezunu
Cem AKKUŞ
Ortak, Corbone Türkiye
- Corbone Brain’i geliştiren ekibin baş mimarlarından
- Eczacıbaşı Bilişimde genel müdüre bağlı yazılım geliştirme bölümünün yöneticisi, SFS, Peritus,
Peryod gibi çeşitli şirketlerde 13 yıl iş ve yönetim tecrübesi
- Bulut ve mobil bilişim, finansal servisler, SOA, karmaşık veritabanı sistemleri, kurumsal bilgi
sistemleri, sistem analiz ve tasarımı konusunda derin tecrübe
- Fen Lisesi, İTÜ Matematik Mühendisliği, yüksek lisans Sistem analizi mezunu
Hüseyin ÇALIŞKAN
Ortak, Corbone Türkiye
- ISD İletişim, Banksoft , SFS gibi şirketlerde 10 yılı aşan iş tecrübesi
- Bulut ve mobil bilişim, finansal servisler, yazılım geliştirme konusunda derin tecrübe
- Anadolu Lisesi ve Yıldız Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği mezunu
R. Gökhan BİLGE
Genel Müdür ve Ortak, Corbone Academy - Serviceberg
- IT, Telekom, Biyomedikal, Askeri Sistemler, Eğitim, İş Geliştirme alanlarında 28 yılı aşkın derin
uluslararası tecrübe
- Genel müdür, Global One, ilk ticari Internet altyapı kurulumu, JV (Sprint International, Global One,
Equant , Orange ve Satko ortaklığında), Türk Telekom ile iş ortaklığı
- Amerika’da Booz Allen Hamilton’da 4 yıl üst danışman olarak Amerikan donanması için (Spawar),4
yıl ITT Aerospace’de güvenli iletişim projeleri (Transec ve Comsec)
- Alcatel-Teletaş, DES Eğitim ve Danışmanlık, Vizyontech medikal ve bilgi teknolojileri şirketlerinde
girişimci
- Purdue University Elektronik Mühendisliği;The Ohio State Biomedikal mühendisliği Yüksek Lisans
Arif DURGEÇ
İçerik Mimarı ve Ortak, BenO
- Spor ve sanat konusunda uzun yıllara dayanan iş tecrübesi
- Türkiye'nin en büyük spor merkezlerinde eğitimen ve yönetici
- Müşteri ilişkilerinde deneyim
- Sosyal derneklerde, okullarda ve çeşitli kurumlarda spor ve sağlık üzerine eğitmen
- Mobil cihazlarda içerik ve web sitelerinde uzman uygulama geliştirici
- Postür konumu terapisi, pilates konusunda uzman
- Eurovision Şarkı Yarışmasında 2 defa Türkiye'yi temsil eden dansçı ve vokalist
- "Sultanların dansı" gösterisinde baş karakter
- Müzikal ritim tiyatrosu kurucularından biri
İLETİŞİM
t +90 216 464 90 07
t +90 216 464 90 08
f +90 216 464 90 12
Kozyatağı Mah. Değirmen Sk.
Şaşmaz Sitesi B1 Blok No:2 Daire:6
34742 Kadıköy,
İstanbul, Türkiye
© Beno 2015