İşte benO'yum

 

Lidyalıların parayı icadından bu yana tüketicilerin alışkanlıkları gelişen teknoloji ile değişiyor. İnternetten alışveriş günlük hayatta henüz yerini almışken, artık akıllı cihazlar ile mobil uygulamalardan ürün ya da hizmet satın alınabiliyor. Kurumlar, SMS, elektronik posta ve online reklamlar ile tüketicileriyle iletişime geçmeye çalışıyor. Bununla birlikte, sosyal medyadaki gelişmelere ayak uydurabilmek için markalarını tüketiciler ile etkileşime sokuyor.

 

Sosyal ağlar ve diğer sistemler ile entegrasyon ihtiyacı, yeni ödeme sistemlerine uyum, QR Kod ve NFC gibi yeni tanıma teknolojilerinin kullanımı, lokasyon bazlı hizmetler ve avantaj uygulamaları tüketicinin bu dönemdeki öncelikli talepleri arasında olduğunu gösteriyor.

 

Kurumların mevcut ekosistemleri ile iletişiminin korunması ve iyileştirilmesi, yeni müşteri yaratarak sürdürülebilir bir iş modeli kurma isteği, çapraz kanallı ve tekrar pazarlama ihtiyacı  kullandıkları sistemlerin teknolojik yeterliliği ve sürekliliği, hızı, güvenliği, sosyalliği ve özgünlüğü ile tüm bu ihtiyaclara karşılık verebilmesi gerekliliği, kurumlara ciddi bir  zaman ve yatırım ihtiyacı doğurabiliyor.

 

Kişiselleştirilmemiş, zamansız, doğru hedef kitle analizi yapılmamış, cihazlarda düzgün görüntülenemeyen, iletişim bilgisinin güncelliği ve doğruluğu belirsiz iletiler günümüzün en büyük iletişim problemi. Bu iletiler kişilere ulaşsa bile, içeriğin okunmaya değer bulunmaması, video, görsel ve uygulamalarla desteklenmemiş olması nedeniyle, kişiler rahatsız oluyor, iletiyi hemen siliyor ve kurumlar istedikleri sonuca ulaşamıyor.

Fayda Servisleri

 

İşte tüm bu problemlerinize çözüm olabilmesi için benO'yu yarattık. benO'nun benzersiz iş modeli ile, mevcut ekosisteminizi ve sadakat programlarınızı dijital fayda ağına taşıyın. Ağınıza kattığınız kurumların ekosistemine kolayca ve güvenle ulaşın, onlar da size ulaşsın. Kişilerin deneyimlerini dikkate alarak ağınızda onlara özel ve kurumlararası faydalar sağlayın.

 

İletişim Servisleri

 

Yeni nesil iletişimde müşterilerinizle, çalışanlarınızla, sosyal ağdaki çevrenizle, kanallarınızla, üyelerinizle, abonelerinizle, sağlayıcılarınızla ve tüm 3. partilerle ona ve ana özel çift yönlü iletişim başlatın.

 

Kişiye özel, farklı mobil cihazlara uygun, akıllı, görsel, kolay kullanılabilir, farklı dillerde, güvenli ve ekonomik iletiler oluşturun. Kurumunuzun kişilere dokunduğu her ana özel iletişim gerçekleştirin.

 

Öneriler, avantajlar, bilgi toplayıcı formlar, dokümanlar, kutlamalar, davetler, çapraz satış, ödeme bilgileri, kılavuzlar, görseller, videolar, mesajlar ile çok yönlü iletişim imkanı kazanın.

 

Çapraz kanallı mimarisi sayesinde, farklı cihazlar kullanan tüm kişi ve kurumlara erişin. İster benO'yla ister kendi uygulamanızla.

 

benO Bireysel

t +90 216 464 90 07

t +90 216 464 90 08

 

f +90 216 464 90 12

 

 Kozyatağı Mah. Değirmen Sk.

Şaşmaz Sitesi B1 Blok No:2 Daire:6

34742 Kadıköy,

İstanbul, Türkiye

 © Beno 2015 - Her hakkı saklıdır.

 

Powered by CORBONE - Corbone İnovasyonlar ve Teknolojiler