İşte benO'yum
Lidyalıların parayı icadından bu yana tüketicilerin alışkanlıkları gelişen teknoloji ile değişiyor. İnternetten alışveriş günlük hayatta henüz yerini almışken, artık akıllı cihazlar ile mobil uygulamalardan ürün ya da hizmet satın alınabiliyor. Kurumlar, SMS, elektronik posta ve online reklamlar ile tüketicileriyle iletişime geçmeye çalışıyor. Bununla birlikte, sosyal medyadaki gelişmelere ayak uydurabilmek için markalarını tüketiciler ile etkileşime sokuyor.
Sosyal ağlar ve diğer sistemler ile entegrasyon ihtiyacı, yeni ödeme sistemlerine uyum, QR Kod ve NFC gibi yeni tanıma teknolojilerinin kullanımı, lokasyon bazlı hizmetler ve avantaj uygulamaları tüketicinin bu dönemdeki öncelikli talepleri arasında olduğunu gösteriyor.
Kurumların mevcut ekosistemleri ile iletişiminin korunması ve iyileştirilmesi, yeni müşteri yaratarak sürdürülebilir bir iş modeli kurma isteği, çapraz kanallı ve tekrar pazarlama ihtiyacı kullandıkları sistemlerin teknolojik yeterliliği ve sürekliliği, hızı, güvenliği, sosyalliği ve özgünlüğü ile tüm bu ihtiyaclara karşılık verebilmesi gerekliliği, kurumlara ciddi bir zaman ve yatırım ihtiyacı doğurabiliyor.
Kişiselleştirilmemiş, zamansız, doğru hedef kitle analizi yapılmamış, cihazlarda düzgün görüntülenemeyen, iletişim bilgisinin güncelliği ve doğruluğu belirsiz iletiler günümüzün en büyük iletişim problemi. Bu iletiler kişilere ulaşsa bile, içeriğin okunmaya değer bulunmaması, video, görsel ve uygulamalarla desteklenmemiş olması nedeniyle, kişiler rahatsız oluyor, iletiyi hemen siliyor ve kurumlar istedikleri sonuca ulaşamıyor.
Fayda Servisleri
İşte tüm bu problemlerinize çözüm olabilmesi için benO'yu yarattık. benO'nun benzersiz iş modeli ile, mevcut ekosisteminizi ve sadakat programlarınızı dijital fayda ağına taşıyın. Ağınıza kattığınız kurumların ekosistemine kolayca ve güvenle ulaşın, onlar da size ulaşsın. Kişilerin deneyimlerini dikkate alarak ağınızda onlara özel ve kurumlararası faydalar sağlayın.
İletişim Servisleri
Yeni nesil iletişimde müşterilerinizle, çalışanlarınızla, sosyal ağdaki çevrenizle, kanallarınızla, üyelerinizle, abonelerinizle, sağlayıcılarınızla ve tüm 3. partilerle ona ve ana özel çift yönlü iletişim başlatın.
Kişiye özel, farklı mobil cihazlara uygun, akıllı, görsel, kolay kullanılabilir, farklı dillerde, güvenli ve ekonomik iletiler oluşturun. Kurumunuzun kişilere dokunduğu her ana özel iletişim gerçekleştirin.
Öneriler, avantajlar, bilgi toplayıcı formlar, dokümanlar, kutlamalar, davetler, çapraz satış, ödeme bilgileri, kılavuzlar, görseller, videolar, mesajlar ile çok yönlü iletişim imkanı kazanın.
Çapraz kanallı mimarisi sayesinde, farklı cihazlar kullanan tüm kişi ve kurumlara erişin. İster benO'yla ister kendi uygulamanızla.
benO Client
Ercan TURFAN
Founder, Corbone Group
- 25 years of business and management experience in financial services, insurance, government, education, health, CRM, cloud technology, strategic management topics, IT and within own firms.
- One of two main partners and Board President at SFS, a 21 year old technology firm with 7 million USD endorsement built up from ground zero.
- Main architect designer for end-to end insurance software implemented for an Indian Insurance firm as well as many other insurance firms.
- Main architect designer for first Turkish CRM software.
- Coordinator for BHSM project delivered jointly with Deloitte to Ministry of Health.
- Harvard Business School - "Owner & President Management" graduate, MS degree Industrial Engineering from Marmara Univ., BS degree Computer Engineering from Boğaziçi Univ., Eskişehir Anadolu High School
Cem AKKUŞ
Partner, Corbone Turkey
- One of lead architects for developing Corbone Brain.
- 13 years of business and management experience, including Software development manager reporting directly to General Manager at Eczacıbaşı Computing, SFS, Peritus, Peryod
- Extensive experience in cloud and mobile computing, financial services, SOA, complex database systems, institutional computing systems, system analysis and design.
- Science High School, ITÜ Mathematics Engineering, MS in Systems Analysis.
Hüseyin ÇALIŞKAN
Partner, Corbone Turkey
- Over 10 years of business experience at ISD Computing, Banksoft , SFS.
- Extensive experience in cloud and mobile computing, financial services and software development.
- Yıldız University Computer Engineering graduate and Anatolain High School.
R. Gökhan BİLGE
General Manager & Co-Founder, Corbone Academy - Serviceberg
- 28 years of extensive international experience in IT, Telecommunications, Bio-medical Engieering, Military Communications systems, Training / Education, Business Development.
- General Manager, Global One JV, establishment of first commercial internet infrastructure in Turkey (a partnership between Sprint International/Global One/Equant/Orange, Satko and METU collaborating with Turk Telekom).
- Senior consultant at Booz Allen & Hamilton in USA supporting US Navy - Spawar on secure communications, and at ITT Aerospace in USA.
- Business Development at Alcatel-Teletaş, Training at DES Eğitim ve Danışmanlık, Board member and at startup company Vizyontech medical and IT technologies.
- Purdue University BS Electronics Engineering, The Ohio State Bio-medical engineering MS graduate.
Arif DURGEÇ
Partner, Beno
Experienced sports and art specialist who has blended the two areas in developing a know-how of education / entertainment activities and applications.
His activities can be grouped as:
Trainer
- Master in Pilates
- Therapy for posture positioning
- Musical rhythm theater co-founder
Artist
- Dancer and vocalist in Eurovision Song Contest -2012 Baku
- Dancer and vocalist in Eurovision Song Contest -2005 Kiev
- Main character in "Sultans of the Dance
- Performance developer in schools for modern dance, ballet, folk dancing
Application Developer
- Mobile application developer for education ad entertainment scenarios.
t +90 216 464 90 07
t +90 216 464 90 08
f +90 216 464 90 12
Kozyatağı Mah. Değirmen Sk.
Şaşmaz Sitesi B1 Blok No:2 Daire:6
34742 Kadıköy,
İstanbul, Türkiye